Citi jautājumi
Jautājums. Kā saņemt Jūsu produktus, ja dzīvoju ārzemēs?
Atbilde. Diemžēl ""Semper"" produktus pasūtīt tieši no mums nav iespējams, jo mums nav internetveikala. ""Semper"" produktus var iegādāties atsevišķos ""IKEA"" tirdzniecības centros. Cita alternatīva - pasūtīt mūsu produktus citā internetveikalā, kas tirgo Zviedrijā ražotus produktus, piem., ""Butik Hemlängtan"".
Jautājums. Vai ""Semper"" ir savs klientu klubs?
Jā, mums ir ""Semper"" klubs. Piereģistrējoties ""Semper"" klubā, saņemsiet īpašus piedāvājumus, atlaides, saņemsiet jaunāko informāciju un dažādus ieteikumus. Reģistrējieties šeit: ""Semper"" klubs.
Jautājums. Ko darīt, ja esmu neapmierināts ar ""Semper"" produktu?
Atbilde. Mēs vēlētos zināt, kas ir noticis. Tāpēc būsim ļoti pateicīgi, ja saglabāsiet burciņu / iepakojumu un tā saturu un sazināsieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru vai arī piezvanīsiet uz tālruni 852601719 (zvanu pieņemšanas laiks I-IV no plkst. 8 līdz 17, V - no plkst. 8 līdz 16).
Jautājums. Vai atbalstāt blogus, organizācijas, skolas u.c. ar savu produkciju dažādos projektos?
Atbilde. ""Semper"" katru dienu saņem lūgumus atbalstīt ar dažādiem produktiem, taču diemžēl mums nav iespēju izvēlēties vai administrēt visus priekšlikumus, lai gan tie bieži vien mēdz būt interesanti un vērtīgi. Tāpēc esam nolēmuši uzmanību veltīt tikai dažiem lielākiem sadarbības projektiem.